Thursday 29 November 2012

contest i love my hijab :)

Assalamualaikum :)

sebenarnya saja je nak masuk contest ni! tengah boring boring tetiba ada sorang hamba Allah ni post pasal contest ni, then aku decide nak baca. selalu kalau contest-contest ni aku malas nak layan! kalau bukak pon aku malas, apa lagi masuk kan? tapi kali ni, memandangkan aku tengah boring sebab cuti kan, so aku pon masuklah contest ni. hadiah? penganjur ni kata hadiah nya menarik, tapi aku tak kisah pon. sajee je masuk. kalau menang, alhamdulillah. kalau kalian nak masuk pon boleh.

ini syarat yang dikenakan....







besarkan lah kau nak tengok :)
ni blog yang kalian boleh tengok tengok! ni penganjur lah kiranya!
http://shinethelightning.blogspot.com


so, ni gambar aku :p



rakan blogger :)



No comments:

Post a Comment