Monday 3 December 2012

birthday girl


Assalamualaikum :)
semalam birthday alya. then pagi pagi alya dah telefon aku ajak aku pergi mines. tapi aku tak boleh pergilah sebab aku ada hal. then alya mcam oh takpe lah! and I said soooory to alya. yeah, dia pon satu tak cakap awal awal en. so Alya, i'm sooooooory :) then time tu kan alya terus letak telefon! aku macam saje je tak nak wish dia birthday sebab nak datang rumah dia malam semalam. konon nak buat suprise tapi tengok tengok, hujan -,- haha. so tak jadi nak suprise, just pergi rumah dia je!

actually sebenarnya, aku ada buat video untuk kau1 tapi problem pulak nak masukkan! takpelah, lagipon aku malu nak masukkan :p sebab video tu agak annoying! haha

oh ya, aku pergi rumah alya bg hadiah :) aku harap dia suka le yeeee :p sebab aku suka! haha

*dalam ni rahsia :p alya je tahu... haha!

*you will always be my best friend you know too much :) <3


*kad ni aku buat sendiri tau (muka bangga) :p

*simple je hadiah :)

lihat :) saya sayang bantal ini bererti saya sayang tuannya juga :*

*hello Alya :) (lambai tangan)

*to Nur Alya Ardini harap kau suka dengan hadiah tersebut. sorry tak mampu nak beli jam tangan swatch :p mcam nasyrah bg farah farhana :p haha!

okey itu saja untuk hari ni. byebye. Assalamualaikum :D





1 comment:

  1. beli Kat mane bantal tu? cantik lah!!!!!

    ReplyDelete