Friday 18 November 2011

tolong jangan paksa -.-

okay , pahal dua kali update? yelaaa, kan drama bersiri :p hai semua, ASSALAMUALAIKUM :) ohh yeah , tadi my mom ajak pergi rumah orang kawin. aku nie bukan suka sangat pon pergi rumah orang kawin , yelaaa, pergi just for makan , dan aku tahu bila mak aku jumpa diorang punye kawan of course laa berborak lama-lama en? okay membebel lagi en? mysisiter pon paksa-paksa suruh pergi -.- aku tak suka dipak sa yewwww. k bye hahaha :p then bila kene paksa ambik kau satu family paksa pergi -.- aku mcm asdfghjkl apahal diorang ni? paksa dohh.. taknak pergi sudahh leww. --' ya Allah perut berbunyi (serius) mybe nie akibat taknak dengar ckp org tua kot :( kbye , lagipon aku nak diet <------bajet je kang kejap lagi makan jugak :p hahaha. okay change the topic , ohh adik aku Muaz hummm UPSR dapat 3a2b jeee. psra pon 78%. my mom mcm sabar jelaaa dgn result kan? yeah , budak laki memey gitu. yelaa dlm family takde sorg pon yg dapat 5a. nak harap kan aku? hurmmm , kecundang lee. aku pon 4a1b jee. serius syg. okay tgh tunggu reslt PMR je ni. harap-harap laa 8a (amin).. yeah, adik atisha 5a hummm, congrets yewww. budak pandai laa kan :) tahniah aisyah. untunglaa ade adik beradik pandai. atisha pon ape kurang nyeee. pandai sangat.
 
yeah. atisha main lame makin comel :DDD yelaaa , tgok kawan dia la en xD k bye perasan :p
rinduu la atishaaa. haritu jumpa pon sekejap jee :( sorry , harituu kau ajak aku pergi sekolah tgok result adik kita en? maaf laaa, aku serius tak boleh . aku kene pergi tadika adik aku yg kecik tuhh :( insyaALLAH , nanti kita keluar ye ;)
okay byebye :D

No comments:

Post a Comment