Thursday 10 November 2011

alhamdulillah

assalamualaikum everybody :D
bertemu kita lagi dalam laman saya :) <--- bajet nyewwww :p okay , today aku gembira sangat dan alhamdulillah kerana aku dengar cerita yang aku agak terkejut dari my mummy :D
* umie : esok nak ikut umie pergi rumah aunty ika?
   aku : nak buat ape?
   umie : tok bak(atuk) , aunty mona semua ada kat sana
   aku : asal diorang datang?<---banyak tanye en?
  umie : aunty ika nak nikah esok :DD
  aku : serious 0.o ?
  umie : ye lewwww.

*aku : tak pergi kot esok. nak pergi tadika laa :)



alhamdulillah ya Allah , akhirnye , diorang berdua bersatu juga by forteen :DD HAHA :)
setelah badai menimpa keluarga mereka. humm. dan esok mungkin wait bukan mungkin but , akan menjadi hari yang paling bahagia buat aunty ika and her children :) and also , hari yang paling bermakna buat uncle hasyim :) semoga badai yang menimpa takkan terulang lagi di mase hadapan. <---poyos bhai .
okay , that's all for today. ASALAMUALAIKUM (tak jawab dosa, kalau jawab sayang)<---tengok , tiru maria elena lagi -.- haha

No comments:

Post a Comment