Wednesday 9 November 2011

matluthfi :DD

assalamualaikum :)
hello, wats up ? HAHA , okay , cuba tengok tajuk aku :O asal matluthfi dohh ? haha, okay hari tuhh pada 6 november mean 3 hari lepas , dia bru upload satu lagi vidoe yang aku rase amat cool gile la! *soryy aku malas nak masukkan cerita dia* video tu pasal lagu malaysia yang sekarang nie ovary sangat <---- pebenda ovary? okay ovary adalah OVER. hahaha , saje je melebih aku nie enn ? antar lagu yang di maksudkan adalah , forteen-berdua bersatu yang sangat over sangat2, aku tengok cara dia(matluthfi) baut pasal cerita dalam lagu tu pon dah mcm asdfghjkl , yelaaa lagu dia laa over sangat dohh, matluthfi kate 'lagu nie obviously yangdia nak tunjuk laki nie sanggup buat ape saje untuk awek dia en' yeah ,aku sokong ape yang matluthfi cakap dohh. terlalu over sangat lirik lagu malaysia ni! mcm asdfghjkl :3 antara lirik dia en ,
*jika dengan mu salah, ku tak mahu  yang benar*<---over kan?
*jika dengan mu rebah biarlah ku tercalar*
*walau dilanda badai kusanggup kerna ku mahu kita berdua bersatu*
*jika dengan mu kabur, ku tak mahu yang jelas*<---lagi over gilaaa
*jika dengan mu hanyut, biarlah aku lemas*
tak ke macam ape jee lirik dia? pelik sungguh lagu local ni! zaman sekarang nie , lagu semua macm nak jiwang tapi liik macam asdfghjkl. okay fine , aku sedar sekarang nie aku menghancurkan nama MALAYSIA, tapi kalau dah macam nie ? tak ke pelik namanyee. sorry kumpulan forteen , hanya nak memberi comment tentang lagu pertama anda yang semakin melonjak naik di dunia hiburan en? haha , jahat ohh aku nie! then matluhfi kate ade laa lagu macam lelaki seperti aku by alif satar. haha lagu tu pon agak pelik sikit , tapi tak tahu kenape , aku enjoy dengan lagu tuhh :DD <---over kan? yeah , itulah cerita terkini yang matluthfi sekarang. bila cakap pasal matluthfi ni kan? seriously , aku teringat kat abang aku yang sorang ni AHMAD LUTFI BIN AHMAD AZIZI , yeah mane tak ingat nyee, dia kan takde kat malaysia , so agak terasa lain sikit. almost 3 bulan dia dekat mesir :) semoga dia dekat sane dapat menyesuaikan kat negera orang , dan cepat pulang di malaysia <---okay , feeling jee lebih :p okay , tutup cerita pasal nie.....

Kalian nampak tak aku punye background baru and header tuu ? yeah , tu my friend yang tolong buatkan :) iaitu , *NUR ALYA ARDINI BT HANAFI*
comel tak dia????
actually , aku yang suruh dia , yeah seperti yang aku post sebelum ni, aku lupe macam mane nak edit blo en ? HAHA , yeah sekarang dah pukul 12.50 pagi , tak tidur lagi anak AZIZI ni ;) haha , boring laa. takde mood nak tido<---boleh pulak enn!
yeah i know that result tak lame jee lagi. risau tak? risau kan? kepada budak PMR , tak pe kite dah buat yang terbaik , hanya ALLAH yang menentukan segalanya. dan semoga result kita seperti mana yang kite harapkan  :3 AMIN :)
yeah , thaht me , tak tahu nak update ape lagi -.- sangat tak tahu, dan sekarang nak try update setiap hari :)
okay , ASALAMUALAIKUM (tak jawab dosa , kalau jawab sayang)<----maria elina :DD

No comments:

Post a Comment