Wednesday 5 September 2012

positive

assalamualaikum :) yeah, today nak cerita pasal sikap positive pasal diri sendiri, tapi sikap ni kene tanya org yang dekat dengan anda seperti your best friend or family. try lah yee, awesome sangat  dan dengan ini dapat meningkatkan keyakinan diri kalian, positive je ye, jangan negative pulak! dan aku dah buat dah. sebenarnye ni alya yang ajak dulu. haha
yang ni alya bagi kat aku :)

dan tak sangka pulak aku ni baik hati :p haha, yelaaa, mungkin kita tak nampak kot! dan aku banyak ceramah! ni banyak ceramah ke banyak membebel ni. haha, tu yang alya bagi kat aku yang ni pulak , mahira and syafiqah yang bagi sikap positive kat aku

yang diorang ni gabung kertas dan tak sangka jugak syafiqa kata aku cantik, tapi sikit je laa. haha, awesome la diorang ni! mahira kata aku comel. haha, terima kasih :) kalian kalian semua, cubalah yeee :D best ! k bye aku tak paksa , tapi cubalah !

semalam kan besday UMIE :) happy birthday :)semoga umi panjang umur dan murah rezeki :D i love you <3



* oh ya sekarang kan tengah demam gamnam style kan so aku rase takyah nak demam sangat lah kan ! merepek je lagu tu, dah lah tak sedap! baik kau dengar ayat alquran lagi bagus la ! ni bawah ni aku ada petik dari ustaz azhar idrus yang mengatakan pasal gamnam style yang merepek tuhh! baca !
" Daripada duk belajar ilmu menari gangnam, alangkah baiknya kalau belajar ilmu mengenal Allah, ilmu tentang bersuci, ilmu tentang solat.. atau belajar memandikan dan menyembahyangkan jenazah..kalau ibu bapa adik kakak meninggal, bolih juga tolong mandikan dan sembahyangkan..usia kita tak siapa yg tahu "

ada faham? oh ya, tahniah ye siapa yang dah habis puasa enam tu :D seronok kan ? k byebye assalamualaikum :)


No comments:

Post a Comment