Wednesday 8 February 2012

assalamualaikum :)
Carilah LELAKI yang mampu menjadi IMAM untukmu. Yang menitis air mata melihat kesakitanmu ketika melahirkan zuriatnya. Lelaki yang membangunkanmu untuk BERIBADAT bersama-sama di sepertiga malam. Jika pencarian itu telah engkau temui, jangan lupa bersyukur kepadaNya. Jadilah PERMAISURI hatinya, peneman dikala SUKA dan DUKA, pengubat RINDU dan LARA :)
*yang atas tuu sebagai kiasan :) best kan dapat lelaki macam tu? best sangat lah. 
aku teringin sangat sangat nak pakai tudung labuh :) teringin sangat sangat. tapi bila? entah lah, aku pun masih menanti jawapan yang dinanti-nantikan. teringin tuuuu<----- over ke? tak yah layan aku :p okay, aku jugak teringin nak belajra kat sekolah tahfiz. woooaaaah, bestnyeeee. tak pun masuk sekolah pondok. teringin sangat, nilah list wish aku :) 1. teringin nak pakai tudung labuh (bukan teringin memang nak pakai) 2. nak masuk sangat sangat sekolah tahfiz 3. nak masuk sekolah pondok :)<---lebih kurang jee dengan tahfiz (mybe)...bile agak agak nye yee? someone boleh tolong masukkan aku ke sekolah tahfiz tuu? <---- cakap sorang sorang -.-
lame sebenarnye dah tak update blog, so rasa awkward sikit :p bajet jeee. okaylah byebye. assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment