Thursday 1 December 2011

for a while :)

assalamaulaikum readers :) yeah, hari ni serius penat gile ohh.
semalam janji ngan alya and firzana , pukul 10 pagi nak smbut besday, then dlm pukul 10 mcm tuu sarah tepon aku ckp kau nak bawak ape jap lagi ? aku mcm asdfghjkl sbb baru bangun dari tidur. aku mcm 'what? dah pukul bape sarah?' sarah ckap 'pukul 10 baru'.. aku mcm asdfghjkl coz tak mandi and buat ape lagi-.-.... then aku ckap ngan sarah , ' sarah, aku baru bangun tido' then dia kate 'rileks laa, aku tak mandi lagi' aku mcm , lol sarah ni , tepon aku ingat dia dah siap tunggu mase nak dtg rumah aku semua en? then last2 dia pon tak siap -..- memang mcm ape laa sarah nie. pastu aku ckp adelahh something :p... dia pon okay. aku tanye kau bwak ape? dia kate, aku bawak ipad :D aku mcm, -.- sarah , ipad memang bole makan sangat en? puih puih puih. nani punye sarah! then sarah kate dia tepon firzana kate takde kat rumah, pergi johor.. kiteorg mcm biar betul nak smbut ape tak de besday girl en? <------ k bye ni tipu... sarah just kate firzana tak angkat tepon! aku mcm , hurmmm, bisalah tuu TIDUR  leww tu :p then aku tepon alya , tanye dah siap? dia kate dah. aku pon WOW, serius dia menepati janji :) bagus betoi ni ! then aku ckp ngan alya dtg taman pukul 10.30 eh? dia pon okay jee. tehn dtg taman pukul 10.30 , then pggl firzana rupa2nye dia tidur -.- perghh kan dah kate :p then lepas makan kat taman , kiteorg pergi carefour karoke and diorang makan chicken rice shop... pfttt boringnyee, takdo gamba, sbb alya tak upload gmbr lagi! nanti dia upload aku letak yewww :)
k bye , assalamaulaikum :)

No comments:

Post a Comment